تدریس خصوصی سامان

در این وب سایت اطلاعات مفیدی در مورد دروس مقاطع اول تا نهم، لیست مشاغل و رشته های تحصیلی، و ... مطالبی آورده شده است. امیدوارم مفید واقع شود.

تدریس خصوصی سامان

در این وب سایت اطلاعات مفیدی در مورد دروس مقاطع اول تا نهم، لیست مشاغل و رشته های تحصیلی، و ... مطالبی آورده شده است. امیدوارم مفید واقع شود.

سلام به دانش آموزان عزیز و والدین گرامی:

به عنوان شغل دوم، شغل تدریس خصوصی را انتخاب کردم. به مطالعه، طبقه بندی و ساده نویسی مطالب درسی علاقمندم. از آنجا که دروس پایه های اول تا نهم برای اکثر افراد جامعه مفید می باشد تدریس این مقاطع را انتخاب کردم. در این سایت برخی از اطلاعات درسی و غیردرسی برای سال های اول تا نهم آورده شده است که امید است مفید واقع شود.

بایگانی

ـ متولد دهه شصت هستم. دانش آموز موفقی در دوران مدرسه بودم. در دانشگاه هم دانش آموز متوسط رو به بالا. مدرسه و دانشگاه محل تحصیل نیز معتبر بوده است. (علامه حلی و دانشگاه صنعتی امیرکبیر). اکنون کارشناس مکانیک یک مجموعه صنعتی هستم و اوقات فراغت را به تدریس خصوصی می پردازم. علاقمند به تدریس به دانش آموزان پرتلاش و مودب هستم هر چند به ظاهر غیرمستعد یا فعلا بی انگیزه باشد.

 

ـ بیشتر تمرکزم را بر روی ریاضی و علوم سال های اول تا نهم قرار داده ام. کتاب های این مقاطع مطالعه شده و نکات مفیدی برای آموزش به دانش آموزان فراهم شده است. آموزش ریاضی و فیزیک دبیرستان نیز پذیرفته می شود اما یادآوری می شود تسلط کافی به مفاهیم وجود دارد اما با طبقه بندی و نمونه سوالات کتب درسی دبیرستان آشنایی کامل ندارم. متأسفانه بسیاری از اطلاعات دبیرستان تنها برای درصد کم و خاص شاغلین کاربرد دارد. مثلا اکثر مهندسین مکانیک به کار تعمیرات و نگهداری و مدیریت گروه خود می پردازند و بسیاری از مطالب ریاضیات پیشرفته و فیزیک پیشرفته (بیش از 50 درصد آموزش دانشگاه ها که شامل برخی مطالب کتب دبیرستان نیز می شود) برای آنها کاربرد ندارد.